A A A K
To jest wersja archiwalna z dnia 2010-03-19 13:18:34, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: poprawa formatowania.

Sposoby przyjmowania spraw

Wszystkie sprawy w zakresie usług świadczonych przez Miejskie Wodociągi i Kanalizację Spółkę z o.o. w Pile kompleksowo obsługiwane są przez:

Dział Obsługi Klienta
mieszczący się w siedzibie Spółki
przy ul. Chopina 2 w Pile

Sprawy załatwiane są: osobiście, pisemnie oraz telefonicznie

Pogotowie Wodociągowo - Kanalizacyjne

tel. 994, 212-31-79 czynne całą dobę.



Opublikował: Andrzej Nowacki
Publikacja dnia: 2010-03-19 13:18:34
Podpisał: Andrzej Nowacki
Dokument z dnia: 2010-03-19 13:18:34
Dokument oglądany razy: 3 334