ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. w Pile zaprasza do złożenia oferty na zadanie pod nazwą:

Remont sieci wodociągowej w ul. Moniuszki w Pile dz. nr 115, 125, 154/2 obręb 0017, jedn. ewid. 301901

1. Opis przedmiotu zamówienia:

Remont obejmuje wykonanie sieci wodociągowej o następujących parametrach: WŁ1-W6 oraz W5-WŁ2 z rur PE 100RC SDR17 o średnicy Dz110x6,6 mm o łącznej długości 203,8 mb, W1-H1, W3-H2 i W6-H3 z rur PE 100RC SDR17 Dx90x5,4 o łącznej długości 8,8 mb. W ramach zadania zostaną zamontowane również 3 hydranty nadziemne DN80 (H1, H2, H3) wraz z armaturą. Istniejący hydrant nadziemny Hist. zostanie zdemontowany. Stary odcinek sieci wodociągowej O100 AC zostanie wyłączony z eksploatacji.

2. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 29.11.2024 r.

3. Przy wyborze oferty do realizacji, Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena - 100%

4. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

a) formularz oferty wg załączonego wzoru – załącznik nr 1 do oferty,

b) zaparafowany wzór umowy* – załącznik nr do 2 do oferty,

5. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:

Cena powinna zawierać:

a) wartość roboty budowlanej określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;

b) wartość cenową brutto należy podać w złotych polskich cyfrą, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, oraz słownie;

c) cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia;

d) cena podana przez Wykonawcę za świadczoną robotę budowlaną jest obowiązująca przez okres ważności umowy;

e) termin wykonania zamówienia: 29.11.2024 r.

f) warunki płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury, zgodnie z harmonogramem płatności,

g) warunki gwarancji: 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy.

6. Miejsce i termin złożenia oferty:

a) Ofertę należy złożyć do 30.07.2024 r., do godz. 10:00

b) Dopuszcza się złożenie oferty:

- w formie pisemnej na adres: MWiK Spółka z o.o. w Pile, ul. Wałecka 20, 64-920 Piła;

(oferta sporządzona w formie pisemnej opatrzona podpisem własnoręcznym i zapisana w formacie pdf. lub oferta opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym z ważnym certyfikatem lub podpisem zaufanym);

c) Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.

7. Opis sposobu przygotowania oferty:

a) Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie.

b) Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.

c) Oferta może być złożona na druku innym niż ten, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, pod warunkiem, że zawiera wszystkie elementy zawarte w załączonym wzorze oferty.

8. Miejsce i termin otwarcia oferty:

Otwarcie złożonych ofert nastąpi 30.07.2024 r., o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego.

9. Termin związania ofertą: 30 dni.

10.Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania są:

1) Alicja Żurawska - kierownik Wydziału Wodociągów, tel. 515 031 515, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2) Dariusz Jakubowski - kierownik Działu Technicznego, tel. 607 300 843, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

11. Informacje dodatkowe

1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi o tym fakcie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, przesyłając informację pisemnie, w formie elektronicznej
lub zamieszczając ją na stronie internetowej Zamawiającego.

2) Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający odrębnym pismem lub drogą email wyznaczy termin zawarcia umowy.

3) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą nie później niż w terminie związania ofertą.

4) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

5) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.

 

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
1. ZAPYTANIE OFERTOWE pdf 415.53 KB Andrzej Nowacki
2. FORMULARZ OFERTY doc 55.50 KB Andrzej Nowacki
3. PROJEKT UMOWY REMONT SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. MONIUSZKI doc 108.00 KB Andrzej Nowacki
4. ZAŁĄCZNIK NR 3 DO UMOWY HARMONOGRAM PŁATNOŚCI docx 30.79 KB Andrzej Nowacki
5. INFORMACJA RODO pdf 109.77 KB Andrzej Nowacki
6. SWZ REMONT SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. MONIUSZKI docx 51.89 KB Andrzej Nowacki
2024 07 10 Zapytanie ofertowe podpisane pdf 117.10 KB Andrzej Nowacki
2024 07 10 Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego wzór umowy podpisany pdf 390.08 KB Andrzej Nowacki
2024 07 10 SWZ podpisana pdf 510.06 KB Andrzej Nowacki
2024 07 10 Informacja rodo podpisana pdf 113.15 KB Andrzej Nowacki
2024 07 10 Harmonogram płatności podpisany pdf 42.86 KB Andrzej Nowacki
2024 07 10 Formularz ofertowy podpisany pdf 54.99 KB Andrzej Nowacki
Piła - ul. Moniuszki - dz. nr 119 - Opinia geotechniczna pdf 2.04 MB Andrzej Nowacki
PROJEKT_TECHNICZNY_M_MONIUSZKI-skompresowany pdf 2.45 MB Andrzej Nowacki
Powiadomienie o wyborze oferty pdf 63.58 KB Andrzej Nowacki