Tryb załatwiania spraw

Podstawowym aktem prawnym określającym tryb przyjmowania i załatwiania spraw przez organy administracji publicznej jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. nr 98 poz. 1071 z późn. zm.). Sprawy osób realizujących prawo dostępu do informacji publicznej rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. W tym dziale znajdują się wyjątki z tych przepisów oraz inne ogólne informacje o trybie załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji.

Wszystkie sprawy w zakresie usług świadczonych przez Miejskie Wodociągi i Kanalizację Spółkę z o.o. w Pile kompleksowo przyjmowane są w dni robocze w godzinach 7:00 - 15:00 przez Dział Obsługi Klienta mieszczący się w siedzibie Spółki w Pile przy ulicy Wałeckiej 20.

Sprawy załatwiane są: osobiście, pisemnie, telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz poprzez e-BOK.

  • Kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta - +48 67 211 91 13, +48 67 211 91 44.
  • Faks: +48 67 212 59 30.
  • Kontakt drogą elektroniczną z Działem Obsługi Klienta - e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 

Pogotowie Wodociągowo - Kanalizacyjne - zgłoszenia przyjmowane są telefoniczne - tel. 994 czynne całą dobę.