Przetargi
.
ZARZĄD ”MIEJSKICH WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI”
- SPÓŁKI Z O.O. W PILE
OGŁASZA
TRZECI PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY NA SPRZEDAŻ PRAWA UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO
NIERUCHOMOŚCI ZABUDOWANEJ POŁOŻONEJ W PILE PRZY UL. CHOPINA 2
Przedmiotem drugiego przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż prawa użytkowania wieczystego jest następująca nieruchomość:
Piła, ul. Chopina 2 (obręb 19)
działka nr 30/2 o powierzchni 1,2080 ha
działka nr 47/5 o powierzchni 0,5186 ha
działka nr 47/6 o powierzchni 0,2781 ha
działka nr 47/7 o powierzchni 0,0001 ha
Księga wieczysta PO1I/000011640/5
- Szczegóły
- Wytworzony przez: Andrzej Nowacki (informatyk)
Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. w Pile
Ogłasza przetarg nieograniczony
Dla zadania inwestycyjnego o wartości szacunkowej poniżej 5 538 000 euro,
Pn. Budowa przyłącza wodociągowego wraz z kablem energetycznym oraz kablem światłowodowym ze studni st-4 do stacji uzdatniania wody w Gładyszewie.
- Specyfikację warunków zamówienia (SWZ) można pobrać ze strony internetowej przetargi.mwik.pila.pl.
- Oferty należy składać do 5 lutego 2024 r., do godziny 9:50, w sekretariacie Spółki MWiK w Pile, przy ul. Wałeckiej 20.
- Otwarcie złożonych ofert nastąpi 5 lutego 2024 r. o godzinie 10:00, w siedzibie Spółki MWiK w Pile, przy ul. Wałeckiej 20 – pokój nr 2.4, na piętrze budynku Zarządu Spółki.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia na wykonanie przedmiotowego zadania inwestycyjnego jest spełnienie warunków zawartych w SWZ.
- Kryteria oceny ofert: cena – 100 %.
- Sporządzający oferty są nimi związani przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert, tj. do 6 marca 2024 r.
- Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Oferentami/Wykonawcami jest:
Grzegorz Górka – kierownik Działu Inwestycji i Rozwoju,
tel. 067 211 91 57 lub 515 031 519, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. - Pliki dołączone do przetargu do pobrania >>>TUTAJ<<<
STATUS: PRZERARG ROZSTRZYGNIĘTY.
- Szczegóły
- Wytworzony przez: Andrzej Nowacki (informatyk)
Zapytanie ofertowe
na dostawę fabrycznie nowego pojazdu specjalnego do ciśnieniowego czyszczenia kanałów i odsysania nieczystości.
- Opis przedmiotu zamówienia: fabrycznie nowy pojazd specjalny do ciśnieniowego czyszczenia kanałów i odsysania nieczystości zgodnie z załączoną specyfikacją.
- Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 31.12.2024r.
- Przy wyborze oferty do realizacji, Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena – 100%.
- Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
- formularz oferty wg załączonego wzoru – załącznik nr 1 do oferty,
- zaparafowany wzór umowy* – załącznik nr do 2 do oferty,
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
- Cena powinna zawierać:
- wartość dostawy* /usługi*/roboty budowlanej* określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
- wartość cenową brutto należy podać w złotych polskich cyfrą, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, oraz słownie,
- cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia,
- cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę, dostawę, robotę budowlaną* jest obowiązująca przez okres ważności umowy,
- termin wykonania zamówienia: 31.12.2024r.
- warunki płatności: przelew,
- warunki gwarancji: według SWZ,
- inne.
- Cena powinna zawierać:
- Miejsce i termin złożenia oferty
- Ofertę należy złożyć do 7.11.2023 r., do godz. 9:50.
- Dopuszcza się złożenie oferty:
- w formie pisemnej na adres: 64-920 Piła, ul. Wałecka 20,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (oferta sporządzona w formie pisemnej opatrzona podpisem własnoręcznym i zapisana w formacie pdf. lub oferta opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym z ważnym certyfikatem lub podpisem zaufanym),
- Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.
- Opis sposobu przygotowania oferty:
- Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie.
- Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.
- Oferta może być złożona na druku innym niż ten, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, pod warunkiem, że zawiera wszystkie elementy zawarte w załączonym wzorze oferty.
- Miejsce i termin otwarcia oferty:
- Otwarcie złożonych ofert nastąpi 7.11.2023 r., o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego.
- Termin związania ofertą: 30 dni.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania są:
- Cezary Grugiel, tel. 515 031 523, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
- Dariusz Jakubowski, tel. 607 300 843, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
- Informacje dodatkowe
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi o tym fakcie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, przesyłając informację pisemnie, w formie elektronicznej lub zamieszczając ją na stronie internetowej Zamawiającego.
- Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający odrębnym pismem lub drogą email wyznaczy termin zawarcia umowy.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą nie później niż w terminie związania ofertą.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
Załączniki:
Specyfikacja Warunków Zamówienia
- Szczegóły
- Wytworzony przez: Andrzej Nowacki (informatyk)
ZARZĄD ”MIEJSKICH WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI”
- SPÓŁKI Z O.O. W PILE
OGŁASZA
DRUGI PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY NA SPRZEDAŻ PRAWA UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO
NIERUCHOMOŚCI ZABUDOWANEJ POŁOŻONEJ W PILE PRZY UL. CHOPINA 2
Przedmiotem drugiego przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż prawa użytkowania wieczystego jest następująca nieruchomość:
Piła, ul. Chopina 2 (obręb 19)
działka nr 30/2 o powierzchni 1,2080 ha
działka nr 47/5 o powierzchni 0,5186 ha
działka nr 47/6 o powierzchni 0,2781 ha
działka nr 47/7 o powierzchni 0,0001 ha
Księga wieczysta PO1I/000011640/5
Załącznik nr 1 do ogłoszenia o przetargu - oznaczenia graficzne do rysunku planu.pdf
Załącznik nr 1 do ogłoszenia o przetargu - wyrys z planu miejscowego.pdf
Załącznik nr 1 do ogłoszenia o przetargu_ wypis z planu.pdf
Załącznik nr 2 do ogłoszenia o przetargu_trasa ciepłociągu.pdf
Załącznik nr 3 do ogłoszenia o przetargu_klauzula RODO.pdf
- Szczegóły
- Wytworzony przez: Andrzej Nowacki (informatyk)
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. w Pile zaprasza do złożenia oferty na zadanie pod nazwą:
Remont sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ulicy Wincentego Pola w Pile
- Opis przedmiotu zamówienia:
Wymiana sieci wodociągowej DN100 wraz z przyłączami w ulicy Wincentego Pola w Pile na działkach o numerach geodezyjnych: 43, 46/1, 600, 26, 254 obręb 0018 Piła, jedn. ewid. 301901_1 Piła - Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 15 grudnia 2023 r.
- Przy wyborze oferty do realizacji, Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena 100% .
- Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
a) formularz oferty wg załączonego wzoru – załącznik nr 1 do oferty,
b) zaparafowany wzór umowy – załącznik nr do 2 do oferty, - Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
Cena powinna zawierać:
a) wartość roboty budowlanej określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
b) wartość cenową brutto należy podać w złotych polskich cyfrą, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, oraz słownie,
c) cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia,
d) cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę, dostawę, robotę budowlaną* jest obowiązująca przez okres ważności umowy,
e) termin wykonania zamówienia: do 15 grudnia 2023 r.,
f) warunki płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury, zgodnie z harmonogramem płatności,
g) warunki gwarancji: 36 miesięcy od dnia podpisania przez osoby odpowiedzialne za wykonanie umowy ze strony Zamawiającego oraz Wykonawcy protokołu odbioru przedmiotu umowy, - Miejsce i termin złożenia oferty:
a) Ofertę należy złożyć do 05.09.2023 r. do godz. 10.00
b) Dopuszcza się złożenie oferty w formie pisemnej na adres: MWiK Spółka z o.o. w Pile, ul. Wałecka 20, 64-920 Piła
c) Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona. - Opis sposobu przygotowania oferty:
a) Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie.
b) Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.
c) Oferta może być złożona na druku innym niż ten, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, pod warunkiem, że zawiera wszystkie elementy zawarte w załączonym wzorze oferty. - Miejsce i termin otwarcia oferty:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi 05.09.2023 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego. - Termin związania ofertą: 30 dni.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania są:
a) Alicja Żurawska – kierownik Wydziału Wodociągów, tel. 515-031-515, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
b) Dariusz Jakubowski – kierownik Działu Technicznego, tel. 607-300-843, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Informacje dodatkowe
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi o tym fakcie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, przesyłając informację pisemnie, w formie elektronicznej lub zamieszczając ją na stronie internetowej Zamawiającego.
- Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający odrębnym pismem lub drogą email wyznaczy termin zawarcia umowy.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą nie później niż w terminie związania ofertą.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
Załączniki:
Załącznik 4 - harmonogram płatności
- Szczegóły
- Wytworzony przez: Andrzej Nowacki (informatyk)