Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Wszystkie sprawy w zakresie usług świadczonych przez Miejskie Wodociągi i Kanalizację Spółkę z o.o. w Pile kompleksowo przyjmowane są w dni robocze w godzinach 7:00 - 15:00 przez Dział Obsługi Klienta mieszczący się w siedzibie Spółki w Pile przy ulicy Wałeckiej 20.

Sprawy załatwiane są: osobiście, pisemnie, telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz poprzez e-BOK.

  • Kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta - +48 67 211 91 13, +48 67 211 91 44.
  • Faks: +48 67 212 59 30.
  • Kontakt drogą elektroniczną z Działem Obsługi Klienta - e-mail: mwik@mwik.pila.pl.

 

Pogotowie Wodociągowo - Kanalizacyjne - zgłoszenia przyjmowane są telefoniczne - tel. 994 czynne całą dobę.

 

Opublikował: Andrzej Nowacki
Publikacja dnia: 10.04.2025, 00:18
Dokument oglądany razy: 42
Podpisał: Andrzej Nowacki
Dokument z dnia: 10.04.2025