Wszystkie sprawy w zakresie usług świadczonych przez Miejskie Wodociągi i Kanalizację Spółkę z o.o. w Pile kompleksowo przyjmowane są w dni robocze w godzinach 7:00 - 15:00 przez Dział Obsługi Klienta mieszczący się w siedzibie Spółki w Pile przy ulicy Wałeckiej 20.
Sprawy załatwiane są: osobiście, pisemnie, telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz poprzez e-BOK.
- Kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta - +48 67 211 91 13, +48 67 211 91 44.
- Faks: +48 67 212 59 30.
- Kontakt drogą elektroniczną z Działem Obsługi Klienta - e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Pogotowie Wodociągowo - Kanalizacyjne - zgłoszenia przyjmowane są telefoniczne - tel. 994 czynne całą dobę.