Wszystkie sprawy w zakresie usług świadczonych przez Miejskie Wodociągi i Kanalizację Spółkę z o.o. w Pile kompleksowo przyjmowane są w dni robocze w godzinach 7:00 - 15:00 przez Dział Obsługi Klienta mieszczący się w siedzibie Spółki w Pile przy ulicy Wałeckiej 20.

Sprawy załatwiane są: osobiście, pisemnie, telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz poprzez e-BOK.

  • Kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta - +48 67 211 91 13, +48 67 211 91 44.
  • Faks: +48 67 212 59 30.
  • Kontakt drogą elektroniczną z Działem Obsługi Klienta - e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 

Pogotowie Wodociągowo - Kanalizacyjne - zgłoszenia przyjmowane są telefoniczne - tel. 994 czynne całą dobę.

 

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 02 sierpień 2021 16:14 Andrzej Nowacki
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 02 sierpień 2021 16:16 Andrzej Nowacki
Artykuł został zmieniony. środa, 25 sierpień 2021 13:01 Paweł Grzelak
Artykuł został zmieniony. czwartek, 07 kwiecień 2022 10:06 Andrzej Nowacki
Artykuł został zmieniony. wtorek, 20 wrzesień 2022 12:58 Andrzej Nowacki
Artykuł został zmieniony. środa, 19 październik 2022 10:02 Andrzej Nowacki
Artykuł został zmieniony. czwartek, 27 kwiecień 2023 12:51 Andrzej Nowacki