Przetargi

.

ZARZĄD MIEJSKICH WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI - SPÓŁKI Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W PILE
OGŁASZA
CZWARTY PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY NA SPRZEDAŻ PRAWA UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO NIERUCHOMOŚCI ZABUDOWANEJ POŁOŻONEJ W PILE PRZY UL. CHOPINA 2

Przedmiotem czwartego przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż prawa użytkowania wieczystego jest następująca nieruchomość:

Piła, ul. Chopina 2 (obręb 19)

działka nr 30/2 o powierzchni 1,2080 ha
działka nr 47/5 o powierzchni 0,5186 ha
działka nr 47/6 o powierzchni 0,2781 ha
działka nr 47/7 o powierzchni 0,0001 ha


Księga wieczysta PO1I/000011640/5

 

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. w Pile

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 5 538 000 EURO, PN.
CZĘŚĆ A: „BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W UL. ZBROJNEJ W PILE”
CZĘŚĆ B: „BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W UL. MIŁEJ”

  1. Specyfikację warunków zamówienia (SWZ) można pobrać ze strony internetowej przetargi.mwik.pila.pl.
  2. Oferty należy składać do 30 września 2024 r., do godz. 9:50, w sekretariacie Spółki MWiK w Pile, przy ul. Wałeckiej 20.
  3. Otwarcie złożonych ofert nastąpi 30 września 2024 r. o godz. 10:00, w siedzibie Spółki MWiK w Pile, przy ul. Wałeckiej 20 – pokój nr 2.4, na piętrze budynku Zarządu Spółki.
  4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  6. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia na wykonanie przedmiotowego zadania inwestycyjnego jest spełnienie warunków zawartych w SWZ.
  7. Kryteria oceny ofert: cena – 100 %.
  8. Sporządzający oferty są nimi związani przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert, tj. do 30 października 2024 r.
  9. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Oferentami/Wykonawcami jest:
    Grzegorz Górka – kierownik Działu Inwestycji i Rozwoju,
    tel. 067 211 91 57 lub 515 031 519, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Pliki techniczne dostępne do pobrania z naszego serwera ftp: https://pub.mwik.pila.pl/przetargi/zir_3_2024/

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. w Pile zaprasza do złożenia oferty na zadanie pod nazwą:

Remont kanałów kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie miasta Piły metodą bezwykopową za pomocą rękawa nasączonego żywicą wzmocnionego włóknem szklanym.

1. Opis przedmiotu zamówienia:

Bezwykopowy remont kanałów: ks DN 250 o długości 117 mb w ul. Rymarskiej, ks DN 300 o długości 10 mb w ul. Świteź, kd DN 350/250 o długości 165 mb w al. Powstańców Wielkopolskich, kd 250/375 o długości 57 mb w al. Powstańców Wielkopolskich, kd DN 500 o długości 32 mb w ul. Paderewskiego (K4-K5), kd DN 500 o długości 40 mb w ul. Paderewskiego (K1-K2); kd DN 350/250 w al. Powstańców Wielkopolskich (paker) oraz ks DN 200 w ul. Świteź (paker).

2. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 31.10.2024 r.

3. Przy wyborze oferty do realizacji, Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena - 100%

4. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

a) formularz oferty wg załączonego wzoru – załącznik nr 1 do oferty,

b) zaparafowany wzór umowy* – załącznik nr do 2 do oferty,

5. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:

Cena powinna zawierać:

a) wartość roboty budowlanej określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;

b) wartość cenową brutto należy podać w złotych polskich cyfrą, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, oraz słownie;

c) cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia;

d) cena podana przez Wykonawcę za świadczoną robotę budowlaną jest obowiązująca przez okres ważności umowy;

e) termin wykonania zamówienia: 31.10.2024 r.

f) warunki płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury, zgodnie z harmonogramem płatności,

g) warunki gwarancji: 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy.

6. Miejsce i termin złożenia oferty:

a) Ofertę należy złożyć do 20.08.2024 r., do godz. 10:00

b) Dopuszcza się złożenie oferty:

- w formie pisemnej na adres: MWiK Spółka z o.o. w Pile, ul. Wałecka 20, 64-920 Piła;

(oferta sporządzona w formie pisemnej opatrzona podpisem własnoręcznym i zapisana w formacie pdf. lub oferta opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym z ważnym certyfikatem lub podpisem zaufanym);

c) Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.

7. Opis sposobu przygotowania oferty:

a) Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie.

b) Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.

c) Oferta może być złożona na druku innym niż ten, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, pod warunkiem, że zawiera wszystkie elementy zawarte w załączonym wzorze oferty.

8. Miejsce i termin otwarcia oferty:

Otwarcie złożonych ofert nastąpi 20.08.2024 r., o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego.

9. Termin związania ofertą: 30 dni.

10.Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania są:

1) Cezary Grugiel – kierownik Wydziału Kanalizacji, tel. 515-031-523, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2) Dariusz Jakubowski - kierownik Działu Technicznego, tel. 607 300 843, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

11. Informacje dodatkowe

1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi o tym fakcie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, przesyłając informację pisemnie, w formie elektronicznej
lub zamieszczając ją na stronie internetowej Zamawiającego.

2) Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający odrębnym pismem lub drogą email wyznaczy termin zawarcia umowy.

3) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą nie później niż w terminie związania ofertą.

4) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

5) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.

 

Przetargi bieżące 

  1. CZWARTY PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY NA SPRZEDAŻ PRAWA UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO NIERUCHOMOŚCI ZABUDOWANEJ POŁOŻONEJ W PILE PRZY UL. CHOPINA 2
  2. PRZETARG NIEOGRANICZONY DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 5 538 000 EURO, PN "BUDOWA BOKSÓW DO SKŁADOWANIA KRUSZYW I ODPADÓW PRZY UL. POLNEJ W PILE”

 

Archiwum przetargów.

Archiwum przetargów znajduje się tutaj.

 

Regulamin przetargowy

Do pobrania w formie pliku pdf.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. w Pile zaprasza do złożenia oferty na zadanie pod nazwą:

Remont sieci wodociągowej w ul. Moniuszki w Pile dz. nr 115, 125, 154/2 obręb 0017, jedn. ewid. 301901

1. Opis przedmiotu zamówienia:

Remont obejmuje wykonanie sieci wodociągowej o następujących parametrach: WŁ1-W6 oraz W5-WŁ2 z rur PE 100RC SDR17 o średnicy Dz110x6,6 mm o łącznej długości 203,8 mb, W1-H1, W3-H2 i W6-H3 z rur PE 100RC SDR17 Dx90x5,4 o łącznej długości 8,8 mb. W ramach zadania zostaną zamontowane również 3 hydranty nadziemne DN80 (H1, H2, H3) wraz z armaturą. Istniejący hydrant nadziemny Hist. zostanie zdemontowany. Stary odcinek sieci wodociągowej O100 AC zostanie wyłączony z eksploatacji.

2. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 29.11.2024 r.

3. Przy wyborze oferty do realizacji, Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena - 100%

4. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

a) formularz oferty wg załączonego wzoru – załącznik nr 1 do oferty,

b) zaparafowany wzór umowy* – załącznik nr do 2 do oferty,

5. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:

Cena powinna zawierać:

a) wartość roboty budowlanej określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;

b) wartość cenową brutto należy podać w złotych polskich cyfrą, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, oraz słownie;

c) cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia;

d) cena podana przez Wykonawcę za świadczoną robotę budowlaną jest obowiązująca przez okres ważności umowy;

e) termin wykonania zamówienia: 29.11.2024 r.

f) warunki płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury, zgodnie z harmonogramem płatności,

g) warunki gwarancji: 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy.

6. Miejsce i termin złożenia oferty:

a) Ofertę należy złożyć do 30.07.2024 r., do godz. 10:00

b) Dopuszcza się złożenie oferty:

- w formie pisemnej na adres: MWiK Spółka z o.o. w Pile, ul. Wałecka 20, 64-920 Piła;

(oferta sporządzona w formie pisemnej opatrzona podpisem własnoręcznym i zapisana w formacie pdf. lub oferta opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym z ważnym certyfikatem lub podpisem zaufanym);

c) Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.

7. Opis sposobu przygotowania oferty:

a) Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie.

b) Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.

c) Oferta może być złożona na druku innym niż ten, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, pod warunkiem, że zawiera wszystkie elementy zawarte w załączonym wzorze oferty.

8. Miejsce i termin otwarcia oferty:

Otwarcie złożonych ofert nastąpi 30.07.2024 r., o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego.

9. Termin związania ofertą: 30 dni.

10.Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania są:

1) Alicja Żurawska - kierownik Wydziału Wodociągów, tel. 515 031 515, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2) Dariusz Jakubowski - kierownik Działu Technicznego, tel. 607 300 843, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

11. Informacje dodatkowe

1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi o tym fakcie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, przesyłając informację pisemnie, w formie elektronicznej
lub zamieszczając ją na stronie internetowej Zamawiającego.

2) Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający odrębnym pismem lub drogą email wyznaczy termin zawarcia umowy.

3) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą nie później niż w terminie związania ofertą.

4) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

5) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.